Fantastisk dag! :)

 
Blev våffel mys med bästa vän idag och vi hann gå en härlig promenad i det underbara vädret också. Vilken toppen dag :)
 
Annars så har jag kollat på lite Andra avenyn och nu för en stund sen så kollade jag på min mobil och då hade jag 4 missade samtal från min chef och ett sms. Då tänkte jag shit jag något har hänt, så jag ringer uppe henne och då var det att biträdande butiks chefen skulle vara hemma och vabba barn. Så jag ska jobba hans pass imorgon 6-13. Härlig upplevese att börja kl 6. Men dock är det inte så farligt för jag har ändå nära, men jag kommer vara en aning trött fast de får jag leva med haha :p.
 
Nä nu ska jag gå ut och fortsätta med salladen och sen blir det middag när pappa kommer hem o idag på menyn står Lasange, mums. Så ni får ha de gött tills vi hörs igen. Kram på er :)

Kommentera här: