Ledig härlig dag! :)

Jag & min älskade bästa vän ♥
 
Idag är jag ledig (y). Så jag har kollat på några avsnitt av Rederiet och nu är jag på säsong 2. Men nu tar jag en paus från de för att städa i min lägenhet för senare idag kommer bästa vän hit för lite fika mys och en massa snacka. Blir inte fören bort mot 17 snåret. För hon slutar sitt sommarjobb kl 17. Så det blir bl.a te mys och om vädret tillåter så ska vi sitta på balkongen. De fina med att bo i söderläge är att man har sol inprincip hela dagen när den väl visar sig o det är så så gött :)
 
Annars händer inte så mycket i mitt liv, förutom att om 2 veckor går jag på en efterlängtad semester på 3 veckor. Det ska bli så så skönt med ledighet där jag bara kan fokusera på mig själv o hoppas på att ingen butik ska ringa o störa mig. Ni vet ju säkert vad jag ska göra på min semester. Jag ska läsa mycket böcker, vara ute mycket samt åka till Greveholm slott. Har alltid velat se de på nära håll. Så jag hoppas jag kan få göra det. Men oss emellan läsare så har jag alltid velat ta en bild vid slottet, typ därför jag vill åka dit haha. Men nä det är också för att bevittna de på nära håll. Vore ju en spännande upploevelse :)
 
Nä nu ska jag fortsätta att städa undan här och sen ska jag avnjuta en stund i solen. Man får passa på när den är framme. Imorgon blir det jobb 17-20:15. Inget långt pass. Men det är alltid något! Så ni får ha det gött tills vi hörs snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: