Bästa fotograferingen i år!

Min favorit bild helt klart!
 
 
I våras (27/4) gjorde jag en utav årets bästa fotograferingar och jag kan inte sluta tycka att han än idag är så otroligt snygg, även om han har tjej.. Så tycker jag verkligen det. 
 
Han var liksom född att stå framför kameran och hans hund som heter Tass var så otroligt söt. Har nog aldrig sätt en fluffigare hund i hela mitt liv samt gullig. Skulle gärna fått göra om denna fotograferingen tusen gånger om för att den blev så så himla bra. Kan inte vara något annat än nöjd. 
 
Men nu kan jag bara bevittna honom på alla bilder jag har. Men det gör inget, det är bara ett bra minne jag har från den korta tiden vi hade eller jag vet inte vad jag ska säga. Men aja detta var i alla fall helt klart den bästa fotograferingen jag haft hittils och som jag sa innan så är han född att stå framför kameran, helt klart!

Kommentera här: