4 bra händelser under våren 2014.

Belönade mig själv lite när det hade gått bra på jobbet :D
 
13 mars - Skrev på min första lägenhet!
 
Efter en turbulent höst/vinter (13/14) så ville jag gå vidare i mitt liv och då skaffade jag egen lägenhet. Så nöjd! När jag skrev på kontraktet så hade jag mamma och pappa med mig. Allting kände så otroligt bra och jag var så nöjd att jag hade gjort något sådant här stort. Så detta är en utav det absolut bästa sakerna jag gjort i år :)
 
28 mars - Fick nycklarna till min lägenhet :D
 
Bästa dagen i mitt liv på länge, äntligen fick jag nycklarna till min lägenhet och jag kunde börja mitt nya liv. Känner att jag har lyckats väl. Power på hög nivå. Så denna dagen kommer jag aldrig glömma. Det var då jag kunde planera mitt liv lättare utan att någon skulle lägga sig i samt tycka precis om allt jag gjorde eller sa. Så skönt med ett eget ställe att komma o gå som man vill. Så jag är toppen nöjd! :)
 
5 april - Blev klar med en hel kylpall för första gången :D
 
I månader hade jag kämpat varje gång jag jobbade lördagmorgon med att få upp inprincip en hel kylpall på 2h (7-9), alltså innan vi öppnade kl 9. Så denna dagen klarade jag det och jag blev så otroligt glad. Men nu var det otroligt längesen jag fick packa upp en kylpall, så jag kanske inte ha samma takt som innan. Men denna dag och känsla kommer jag aldrig glömma. Kommer aldrig heller att glömma när personen jag jobbade med blev mycket nöjd med mig att jag hade klarat det. Så det kändes bra. Belönade mig själv med lite gott efter denna bra grej (bilden ovan)
 
15 april - Första natten i min lägenhet!
 
Det var en speciell känsla att få sova i sin egna lägenhet och veta att man har kommit någonstan här i livet efter allt som har hänt. Så detta har varit en av alla bra saker som har hänt detta året. nu har jag bott lite mer än 8 månader i min lägenhet och jag är så nöjd!

Kommentera här: