Lugn dag förvandlas till stressig dag!

 
För ett tag sen så blev jag uppringd av Nettochefen där jag bor, alltså inte min hembutik då utan den andra. Han ringde mig och frågade om jag kunde jobba 12-18 och jag lätt tveksam o det lätt som att det skulle bli ett nej från mig, men han typ gav sig inte. Men i och med att jag har min optiker tid halv 12, så kunde jag komma senast 13. Men jag ska såklart försöka hinna komma till 12. Så nu gick min dag från lugn till stressig. Jag hade planerat att först gå till optikern med mamma, sem strosa lite på stan och sen iväg o handla. Men istället så får jag skynda mig efter optikern o köpa mammas present eller så tar jag det en annan dag. Får se. Stressigt!
 
Annars idag så slutar jag kl 18 och då hinner jag perfekt hem till mina föräldrar, byta om och sen att vi ska iväg och lyssna på pappa kl 19. Dem spelar på vår hemmafestival idag som heter Palmfestivalen men innan hete den Mikaelimarknad. Så det är bra att jag hinner med de, för jag hade sätt fram emot att få lyssna på pappa :)
 
Nä nu så ska jag ta på mig lite mer kläder och sen ska jag cykla till mina föräldrar o på vägen så ska jag köpa med mig lite frukostbullar. Bara jag inte stressar så ska det gå bra. 
Men ni får ha en awesome fredag för det ska jag ha och imorgon vankas mer jobb 11-14. Så ni får ha det gött så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: