Glasögon orm på halvtid.


Snygg jag är haha.. 2 veckor sen.

Igår var jag hos optikern och testade synen och jag hade någon form av brytningsfel, så det blir läsglasögon för min del. Icke sådana vi säljer på Netto för 19kr utan detta är riktigt bra kvalité. Jag kommer få ett sms i nästa vecka när jag ska hämta ut dem och även då ska jag betala resten av summan för dem. Längtar tills dem är helt klara. Så då blir det mycket läsning framöver, längtar :)

Annars idag så ska jag jobba 11-14 och där efter ska jag handla lite o sen vid 16 ska jag gå en runda med en vän på vår hemma festival. Blir väl att vi är där i 2-3 timmar eller så länge vi tycker det är kul.

Men nu så ska jag hitta något att äta till frukost. Sov hos mina föräldrar i natt. Så det blir att cykla mot jobbet vid halv 11 så att jag inte behöver stressa ihjäl mig. 

Ni får ha det så gött så hörs vi när vi hörs. Kram på er :)

Kommentera här: