Stannar en natt till!

Haft en fotografering idag, mycket trevligt!
 
Idag har jag haft en fotografering och den gick bra, berättar mer om den sen när jag är klar med redigeringen av bilderna. 
 
Annars så har min ena syster varit på typ snabbvisit  + ätit middag. Pulled Pork, så så gott :) Sen nu så tittar jag på Andra avenyn och redigerar bilder från påsken och sen ska jag redigera bilderna från fotograferingen. Sen så ska jag sova över här hemma i natt igen, mysigt. 
 
För ett tag sen så fick jag ett jobbpass av min chef och det är imorgon 17:00-20:15. Så det känns skönt att få jobba imorgon och sen har jag ett pass på tisdag, 07:15-12:00. Så det är toppen och på fredag har jag min första tvättid o jag hoppas att det ska gå bra :)
 
Men innan jag ska till jobbet imorgon så ska jag städa lägenheten lite. Så imorgon drar jag hem vid lunch tid typ. Ska dammsuga + samla ihop lite tvätt så att jag har allt på ett samma ställe till på fredag. Ska dessutom bli skönt att få städa imorgon (y).
 
Nä nu så ska jag se vidare på AA och sen om ca 1-2 timmar så ska jag inta min sköna säng i mitt städade rum. Var typ år och dar sen de blev riktigt städat från topp till tå. Så nu kommer det alltid vara fint när jag kommer på besök, toppen! Så ni får ha det gött tills vi hörs snart igen. Kommer dröja ett tag innan jag kan ha tillgång till internet, har inget i lägenheten än. Men det löser sig snart.. Så ni får ha det bra tills vi hörs snart igen, kram! :)

Kommentera här: