Ur min känslodagbok!

21 April 2013 (Söndag)

 

Denna helgen har varit obeskrivligt bra. Har mått så himla bra hela helgen. Har fått vara nära den som betyder allra allra mest för mig och det är såklart min pojkvän <3

 

Igår var det nära på att jag inte fick träffa honom :/. Men så fick jag skjuts dit av hans syster Evelina. Så det var snällt av henne, hon skulle ändå dit och hon hade nästan kommit dit, men så vände hon bara för att hämta mig. Så snällt av henne :)

 

På kvällen hade jag o älskling massa mys med att kolla på film. Vi kollade på två filmer, var av den ena hette New Years Eve. Väldigt bra film :) 

 

Sen så slocknade vi vid tolv tiden och sen vaknade vi vid åtta, men jag fick somna om till halv tolv. Så jag sov nästan tolv timmar, men jag var ändå trött när jag vaknade. Så typiskt mig när jag sover hos älskling haha. 

 

Annars så har vi bara tagit det lugnt idag, myst lite och ritat på varandra haha. Så det har varit en bra helg, väldigt bra faktiskt. En utav dem bästa på länge. Kan inte minns sen sist vi hade en myskväll bara jag o älskling. Så det var mysigt att de bara var han o jag. 

 

Men nu så ska jag gå och lägga mig. Det är en dag imorgon också o då blir det först skola till halv ett o sen måste jag hinna tillbaka till Trelleborg innan halv tre. För klockan halv tre ska jag vara på ungdomsmottagningen för ett samtal till att få p-piller. Ska bli skönt att börja med de nu. Så jag hoppas allt ska gå bra och nu ska jag borta tänderna och sen sova. God natt :)


Jag blir så tårögd när jag läser hur bra vi har haft och jag hoppas att vi kan ha det bra igen efter allt som har hänt. Jag älskar honom från djupet av mitt hjärta och att nu får veta att vi inte kommer ses på över en vecka så kommer jag dö av längtan. Min kärlek är så stor och jag önskar att allt kommer att bli bra igen. Ville inte att det skulle bli såhär att få ha vår 2årsdag såhär. Imorgon kommer bli en jobbig dag, jag bara vet det.(vår 2årsdag imorgon) Hoppas att allt kommer bli bra igen. Jag SKA skärpa mig och se till att allt kan bli bra igen och jag har redan gjort ett steg o jag hoppas att jag kan göra fler. Nu vill jag bara vara i hans famn och få känna hans underbara doft + känna hans goda kyssar. Men nu när det är så som det är så kommer de ta ett tag innan jag ens får röra vid honom. 

 

Så därför kommer jag ta en bloggpus för att det är strul mellan mig och min pojkvän. Jag måste få vara ledsen. Varje gång jag tänker på honom, ser något som påminner om honom så gråter jag eller känner mig helt förkrossad. Så bli inte besvikna för att jag inte kommer att blogga på ett tag. Men jag måste faktiskt få rensa mina tankar och försöka vinna tillbaka förtroendet hos honom, även om det kommer bli svårt så ska jag klara det. Jag vill verkligen att det ska vara han o jag och att vi ska bli starkare än någonsin. Även om vi är olika så hör vi faktiskt ihop. Jag älskar honom fortfarande och han älskar också mig fortfarande. Men det är bara känslorna nu som måste svalnas + bearbetas för att det ska kunna bli bra igen. Så därför kommer bloggen bli lidande i minst 1 vecka kanske 2-3. Jag vet inte hur länge, men minst 1 vecka iaf. Bli inte allt för ledsna. Jag kommer att komma tillbaka, men inte just nu när det är som det är. Förlåt om jag kommer tappa läsare p.g.a detta, men jag måste få vara ledsen och snälla snälla ställ helst inga frågor och även om ni gör det så kommer jag inte svara på dem. Nu en tid framöver så kommer jag vara väldigt ledsen, lite sårbar och känslokall. Vi ses snart igen och då hoppas jag att jag är en glad o pigg tjej och att allt har löst sig. Vill inte skiljas från min andra halva. Aldrig! ha det så bra mina fina läsare tills vi ses igen!

Kommentarer:

1 Anonym:

Har själv pojkvän och vet att det är inte alltid en dans på rosor. Man bråkar, men det viktigaste är att man pratar med varandra, låter varandra prata till punkt och att man lyssnar! De mesta löser sig då, man löser inget av att inte prata och vara ifrån varandra. Hoppas hooooppaas att allt löser sig! Vad det nu är som du ska förbättra så säg inget om u inte menar det med hela ditt hjärta. All lycka till er. kram!

Svar: Ja jag vet att det inte alltid är en dans på rosor. Vi har pratat och låtit varandra prata till punkt + att jag har lyssnat på allt han säger och likadant har han gjort med mig. VI testar iaf att vara ifrån varandra ett tag och han sa att vi kan ju snacka med varandra typ smsa, men inte träffas. Han behöver tid till att tänka på vad som har hänt och det behöver även jag. Så nu kommer vi ta en dag i taget även om det kan bli jobbigt. Just nu känns det som att allt påminner om honom och att jag blir så ledsen utav det. Men jag ska absolut kämpa och få detta och fungera.
Lina Sandell

2 Anonym:

När ska du börja blogga :(((

Svar: Jag mår fortfarande inte helt 100%. Så förlåt, men det kommer nog inte bli nästa vecka. Förlåt! Men jag måste få vara ledsen..
Lina Sandell

Kommentera här: