Klappande känsla!

 
Vid runt halv ett fick jag tre okända samtal och då klappade mitt hjärta, alltså seriöst i säkert 190 eller nja där överdrev jag lite.. Men det klappade iaf lite mer än vanligt. Men sen vid typ 45-50 så ringde de igen och det var som jag förespått jobbet. Så idag jobbar jag på lovely Fagerängen 14-18. Så jag skall snart ta på mig arbetskläderna och sen palla mig ut o cykla mot jobbet i kylan. Jobbar även heldag på lördag i samma butik. Sickness säger jag bara! Jobbat över 100h denna månaden. Hoppas de syns i lönepappret nästa månad!
 
Nä nu ska jag byta om och sen cykla mot älskade jobbet och jobba 4h. Alltid något och sen ikväll får jag lägga mig tidigt. Upp och jobba först mellan 7-10 i hembutiken och sen 11-18 på Möllan. Ibland är det jobbigt att vara poppis på jobbet. Men hoppas ni får en bra dag. Så hörs vi och det får nog bli på lördag kväll efter som jag är fullt uppbokad med jobb. Jobbar över 20 timmar nu på 3 dagar. Love love! 

Kommentera här: