Ändrade planer!

 
Hittade bilden HÄR!
 
Tjabba tjena hallå! (H)
 
Idag skulle jag ha fått jobba med mitt PA. Bilderna skulle tas utomhus och sen skulle intervjun ske inomhus. Inga problem tänkte jag igår när jag och min modell bestämde tider o sånt.. Men sen idag så såg vädret ut att vara lite halv taskigt och man vill inte direkt visa på bilderna att det var halv taskigt väder ute. Så vi har skjutit upp intervjun/fotgraferingen till obestämd tid eller iaf tills de är soligt väder ut. 
 
Så idag ska jag ägna mig åt att få ihop en så bra ansökan till en fotoskola i Gamleby. Har inte med allt, så jag hoppas att min förklaring i ett litet brev ska hjälpa. Annars får dem väl kontakta mig om det skulle bli problem. Men jag hoppas att dem ser att jag har potensial när dem ser mina bilder. Så jag hoppas helt enkelt på det bästa. 
 
Ikväll så kommer min äldsta syster och hennes pojkvän hit, de berättade jag säkert i videoinlägget som ligger här under. Dem ska stanna från och med idag tills på Söndag för att fira påsk med oss. Kul att de kunde komma hit hem, nu när det inte blev något med stugan.
 
Nä nu ska jag bara vänta på tills pappa kommer hem så att han kan hjälpa mig med de sista till ansökningen och sen att jag får lite frimärken att sätta på. Sen får vi väl skynda oss ner till posten. Så det hinner med innan de går iväg 13.

Kommentera här: