Mysig kväll :)❤

Present från älskling :)♥
 
Ikväll så har jag varit med älskling och han överraskade mig när han kom genom att lägga händerna på mina axlar när jag satt o åt. Ändå lite gulligt och jag blev chokad när han kom med en present. Jag hade absolut inte förväntat mig att jag skulle få det, så det var faktiskt gulligt av honom :)
 
Fick då två berlocker till mitt armband som jag fick i studentpresent av hans familj. Så det var kul att få fler till armbandet. Så imorgon blir det nog att ha det på mig (y). Ska träffa älskling imorgon också och då är det hos honom och då blir det att vi nog ska äta pizza med hans bror :)
 
Annars har vi kollat på film, ätit chips, dippa och godis. Vi firade att vi har 20 månader och det var därför jag fick presenten. Så gulligt :) 
 
Men nu är jag själv. Älskling gick vid tjugo över elva, så att han är hemma strax innan tolv. Sen imorgon så ska jag ett ärende på stan och efter det ska jag åka till älskling och det blir typ vid två tiden eller kanske tidigare får se. 
 
Nä nu ska jag sitta en stund vid datorn, ta det lugnt och lyssna på musik + fixa med ett annat inlägg som kommer upp snart. Men hoppas att ni har haft en trevlig kväll, för det har jag haft :) Kram på er, så hörs vi snart igen :)

Kommentera här: