Jobb ikväll! :)

Bilden är tagen för runt 2-3 veckor sen hemma i mitt rum :)
 
Just nu så sitter jag på praktiken, men ska gå om ca tio minuter och då ska jag mot Hyllie och möta upp min syster för att äta lite mat och sen ska hon följa med mig till en intervju/fotografering jag har till mitt projektarbete och det ska bli kul. Denna gången så ska jag intetrvju en ishocky supporter. Så det ska bli intressant :)
 
Men innan vi möter upp honom så ska vi då som sagt äta lite mat och hon ska även hjälpa mig med lite andra grejer i mitt PA. Så det ska bli kul o få spendera ett par timmar med min syster :D
 
Skriver kanske när jag har kommit hem ikväll, beroende på hur mycket klockan blir. Men nu vet ni iaf vad jag ska göra ikväll och imorgon kväll har jag även en till intervju/fotografering till mitt PA. Så det är kul när det börjar rulla in masaa jobb till mitt PA.
 
Nu ska skrax packa ihop alla mina grejer och sen så att jag har allt med mig och sen när klockan slår fyra så ska jag bege mig mot Hyllie och sitta där o läsa tills klockan slår tjugo över fyra. Så ni får ha en bra kväll så hörs när vi hörs :)

Kommentera här: