Onsdag 27 Februari!

Tog bilden för ett tag sen..
 
Snart har första veckan efter höstlov, praktik och sportlov gått. Har varit lite trögt att börja igen efter att ha varit borta så himla länge från skolan. Men på sätt och vis är det skönt att vara tillbaka och idag är det 100 ynka dagar kvar till studenten och innan dess så är det massor som ska göras i skolan o jag är redan skoltrött av mig -.-
 
Just nu i skolan ska vi skriva tre reportage, två större och ett mindre. Jag vet vad jag ska skriva om på ett av dem stora. Men dem andra två är knivigt och komma på. Men det löser sig säkert och jag hoppas att det gör de snart. För i vecka 12 så ska allt inprincip vara klart. Så nästa vecka när vi är lediga från skolan så ska jag bara sitta o plugga, plugga o plugga. 
 
Till helgen iaf så ska jag försöka lägga skolan lite åt sidan, för att på Fredag är jag bjuden på typ familjemiddag hos min pojkväns ena syster. Hans yngsta syster fyller år, så då ska hon ha en familjemiddag hos sig. Blir säkert lite av släkten också. Känner mig avskräckt efter allt älskling, hans pappa o bror sagt om deras släkt. Men det ska nog gå bra. 
 
Ska försöka att plugga lite nu eller iaf komma på vad jag ska skriva om i mina två andra reportage. Men det är ganska så svårt att komma på.. För på de två stora så ska där vara samanlagt 20 bilder totalt och på det lilla ska där vara 1-2 bilder. Men det är mest texten jag är orolig över. Men nu ska jag bara ta det lungt och samla mig och sen tänka igenom vad jag ska skriva. 
 
Jag skriver här när jag får tid. Annars så kommer massor av tidsinställda inlägg upp. Så ni får har det bra tills nästa gång jag skriver. Kram på er! :)

Kommentera här: