Befinner mig i skolan!

En gamla bild jag har tagit i skolan. Typ när jag gick i andra ring ^^
 
Idag så började min dag rätt okej, men när jag kom till Malmö och hade gått av bussen så upptäckte jag att mitt busskort var borta och där i hade jag mitt matkort till skolan också. Min första tanke var shit vart är det och sen så kom jag på att det kanske ligger kvar på bussen, men då var det försent. Så nu idag har jag lagt 50 spänn på att köpa nytt matkort och sen ska det läggas ut 300 spänn på ett nytt busskort från min hemkommun. 
 
När jag har kommit hem blir det att ringa till Skånetrafiken igen och se om dem har fått in ett bort tappat busskort. För den enda som kan ha hittat det är chauffören, om han var smart nog att gå igenom bussen. Så jag hoppas att dem har fått in ett busskort, annars blir det att köpa ett nytt imorgon. Det är olyckshändelse att det händer, men det har aldrig hänt mig.. Så det är på sätt och vis lite surt -.-
 
Men nu så ska jag jobba lite på skolarbete och sen slutar jag 15:20 och då blir det hem snabbt frächa till mig och sen in till Malmö igen. För att äta och sen lyssna på när pappa spelar på ett ställe som heter Matssons. Så det ska bli kul att skildra tankarna lite. 
 
Så ni får ha en bra dag, så hörs vi en annan dag och trotts incitenten imorse så är jag ändå hyfsat glad :)
 

Kommentera här: