Jag 2013!

 
Det känns som att jag har sätt likdan ut varje månad. Men jag tänkte ta en månad i taget och visa varje bild lite bättre och berätta lite om hur jag kände varje månad o sådär :)
 
 
I januari så var jag på praktiken varje dag när dt började igen eftr jul/nyår. Så det hände inte så så mycket med mig den månaden. Blev mest då att vara på praktiken, komma hem, äta, kolla lite på tv och sen sova o så gick mina dagar. 
 
 
Det var dags att återgå till skolan efter ca 3 månaders praktik och det var lärorika månader. De blev fullt upp med skolan som vanligt typ och jag fick spendera ännu en alla♥dag med mitt finaste. Jag längtade en del till sudenten också och snart var det bara två siffrigt som gällde i nedräkningen. Men än blev det några hårda arbetstimmar med mitt PA och en del mysiga timmar med mitt hjärta :)
 
 
Skolan fortsatte på ännu hårdare. Men jag kunde gå lycklig med att jag hade gjort en bra affär med att köpa en ny systemkamera (y). Livet rullade på och jag fick spendera en del med mitt hjärta som gjorde mig såklart super glad :)
 
 
Jag blev lite gladare och insåg att jag hade 1,5 underbart år med mitt hjärta och inget kunde någonsin vara bättre, i bortsätt från att skolan tog kol på en och det började brinna lite i knutarna med mitt PA. Men trotts det så kände jag mig väldigt lycklig med min tillvaro :)
 
 
Detta var den absolut bästa månaden eller ja iaf en utav dem. Jag lämnade in mitt PA i tid, dock inte med det slutgilltiga, alltså min bok som färdig tryckt. Men det viktigaste var ändå att jag hann i tid. Det stundades för bal och då gick jag till frisören för att blev fin i år och då tänkte jag även på att bli fin till student :) Jag blev mycket nöjd och oj vad lycklig jag var när det var dags för balen. Har nog aldrig varit så himla lycklig som jag var då. Fick gå på bal med den jag tycker allra mest om. Så allt var perfekt! 
 
 
Det roliga fortsatte även denna månaden :) Fick se min älskade pojkvän (dåvarande) springa ut lycklig från sin skola och sen fick jag dela kvällen med honom. Fast mot slutet blev jag lite trött o frusen + att dagen efter fick jag feber. Toppen sådär dagen innan jag själv skulle ta studenten. Men oj vilken rolig dag jag hade trotts att jag var lite små sjuk. Jag fick dela dagen med min familj, mina vänner, min fina klass. Allt var perfekt! En lyckad månad och jag kände mig så otroligt bra med tillvaron till max :)
 
 
Minns att denna månaden var lite stressig eller nja inte så fullt ut. Det blev mycket sommarjobbande och det var faktiskt väldigt kul när man väl kom in i rutinerna :) Hann även njuta lite av sommaren med vänner och min älskade. Så ja denna månaden var jag också glad. Vilken fantastiskt år jag haft hittils..
 
 
Denna månaden mådde jag helt okej.. Jag hade vänner och min pojkvän rutomkring mig och allt kändes bra. Inget att klga på precis..
 
 
Började bli lite mer allvar med jobbet på Netto. Jag hade gjort så bra ifrån mig på sommarvikariat att dem ville ha mig kvar så nu började min resa på riktigt. Jag fick ta mig runt i olika butiker i Malmö och jag började snabbt trivas med det. Men med mig o min käraste kände jag att det gick trögt och det var då sedsteget kom..
 
 
Denna månaden blev en tung månad.. Jag gick med en del ångest hur jag sulle berätta mitt snedsteg för min käraste och de slutade illa.. Dålig månad för mig!
 
 
Fast denna månaden blev nog ändå den jobbigaste av dem alla på hela detta året. Jag blev av med den jag älskar allra allra mest. Men jag insåg det för sent. Allt var jobbigt.. Vi försökte verkligen att få de att bli bra. Men allt blev kaos. Men jag var glad att jag hade en del jobb att sysselsätta mig med, så att jag inte blev kvar i det gamla.
 
 
Nu är det sista månaden på detta året och jag har mått lite både och. Vissa dagar har jag bara kunnat falla i gråt och önskat att allt var som förr. Nu vill han inte ens prata med mig och beter sig som en 3åring. Pallar inte! Men jag försöker att stå upp och vara glad. Men nu de senaste dagarna har det bara varit kaos.. Orkar inget mer. Jag har blivit så krossad..
 
Så summan av detta året har både varit bra och dåligt.. Men nu hoppas jag på att nästa år ska bli bättre. Ska försöka blicka framåt och vara glad. Önska mig gärna lycka till, de lär behövas. Kram på er och ta hand om er!

Kommentera här: