Dokumentera en by!

Gislövs Läge såkallade centrum!
 
Igår när jag inte var här så började vårt sista projekt i skolan och det heter "Mitt i ingenstans" och då ska man dokumentera en by som ligger mitt ute i ingenstans. Då har alla fått turen eller nja kanske inte alla, men dem flesta har fått turen att få en by som ligger nära där dem bor och det har jag. Jag fick härliga Gislövs Läge, wiho! Kanske inte så helt lockande precis, men det ligger iaf inte så långt ifrån mig. Så det blir toppen kanon för mig! 
 
Skall ut och plåta hela Torsdagen och jag hoppas det är bra väder då. Vill ju ändå att det ska vara sol när jag ska ta mina bilder. Men det blir nog ett väldigt roligt projekt (y)
Annars idag så blir det att fira valborg på Dalabadet (en stand) tsm med pojkvännen och ett gäng vänner till oss. Så det kommer nog att bli kul. Roligt när man är flera stycken och innan dess måste jag fixa mig och äta. Lagom att jag kommer hem rumt 1,5 timme innan jag måste vara på den bestämda platsen hela gänget har bestämt. Men det fixar jag nog och nu måste jag jobba vidare med att leta information om min by. Så vi hörs någon annan dag. Kram på er! :)

Kommentera här: