Ett litet instick!

Bild från dag tre när jag var hos Annabus. Saknar henne jättemycket, imorgon är det en månad sen jag träffade henne sist. Saknar henne så så jätte jätte mycket just nu :(♥
 
Tjäna mittbena folks! x)
 
Just nu gör jag ett litet instick mitt i min bloggpaus och de är för att säga att jag mår bra och att allt känns så bra just nu. Kanske inte helt perfekt, men ändå okej. Har ju börjat skolan igen och har snart gått tre veckor och snart avslutat ett projekt och de handlar om mångfald. Kanske inte så kul och de kan jag säga er att de inte är. Det har varit upp och ner i detta projektet, inte en utav de bästa projekten vi har haft. Men nästa projekt låter chill som fän :P
 
Men idag så ska jag skriva en del på min samhällstext och hoppas på att jag kommer någon vart med den och sen om min granne har tid o lust att ställa upp på min uppgift som ska vara klar till Fredag. Men det ska nog gå, hoppas bara att han kan idag. För han var ledig idag, så där slår jag två flugor i en smäll. 
 
Nä nu ska jag fortsätta att jobba lite eller så. Så hörs vi vecka 44 igen. Ville bara göra ett litet instick så att ni har något att läsa om ni skulle få för er att kolla in här :) Puss och kram så hörs vi om ett par veckor igen :)

Kommentera här: