1 år med min kärlek! ♥

 
Idag är det en mycket speciell dag och det är nämlig min och min älsklings 1 årsdag o jag har gått o väntat på denna dagen så himla länge och äntligen är den här :D♥ Jag kan liksom inte fatta att det redan har gått 1 år sen vi blev tsm, men vi har gjort så himla mycket tsm bara på detta året och alla stunder har varit dem bästa med honom o jag hoppas att vi får flera år tsm, för jag är så otroligt lycklig. Mer än jag har varit med någon annan kille förut o jag kommer vara lycklig så länge vi lever tsm :D
 
 
Varför jag är så lycklig med min pojkvän är för att han är så snäll, generös och så omtänksam o han bryr sig faktiskt om mig, till skillnad från tidigare killar jag har varit tsm med. Jag har fått en del saker av honom o allt kan ni se på de två översta bildena. Det kanske inte är så mycket. Men i juklapp fick jag en nallebjörn och ett armband o jag blev jätteglad när jag öppnade det, för det var första seriösa presenten jag har fått från någon kille som tycker så mycket om mig och då hade vi varit tsm i nästa två månader och av mig fick han en mugg med en bild på oss två, som ni kan se på enutav bilderna lite längre upp, jag har en likadan :D. Sen så när jag fyllde år fick jag en stor bukett rosor och ett halsband med våra namn på och halsbandet är i äkta sliver o jag har på det varje dag o jag älskar de till tusen. Sen så har han bjudit mig på massa små saker o varje gång vi har gått på bio. Så jag är verkligen lyckligt lottad för att ha en sådan generös kille och nu säger jag inte detta för att skryta eller något liknade. Jag vill bara berätta hur lyckligt lottad jag är o för att inte prata om pengar som är så känsligt för vissa även för mig så kan jag säga att han har lagt över 500 spänn på mig o han vill skäma bort mig och känna att jag är värd vart enda öre han lägger på mig, så han är helt enkelt den bästaste killen man kan tänka sig :). 
 
Så jag är världens lyckligaste och om hur vi firar vår 1 årsdag får ni reda på i ett inlägg senare i veckan, för då börjar jag blogga igen på allvar efter mitt stora uppehåll. För nu i veckan har jag höstlov och därefter praktik. Så jag hinner att blogga en del då. Så vi hörs då och nu ska jag vara lycklig för mitt 1 år tsm med min underbara pojkvän. Puss på er och ha en bra dag! :)

Kommentarer:

1 Anonym:

låter som att du är tillsammans med honom för pengarna? idiot

Svar: Absolut inte. Jag är tsm med honom för att han respekterar mig för den jag är och behandlar mig med värdighet. Jag är inte ute efter hans pengar om du tror det. Sjukt att du kan komma med något sådant -.-
Lina Sandell

2 Johanna:

Alltså du kan inte säga att du inte vill skryta för han lagt 500 kr på dig.. Men alltså 500 kr på ett år är inte mycket! Okej om man är studenter men alltså det är verkligen inte mycket hahah

Svar: Jag skryter inte o de är mer än så han har lagt på mig. Men jag bryr mig inte så mkt om pengar, bara han är lojal mot mig och älskar mig för den jag är o de gör han verkligen o för en gångs skulle låt mig vara lycklig. Jag har annars haft nog med skit innan. Så låt mig va!
Lina Sandell

Kommentera här: