Smått o gott! :)

Hej :)

Idag på förmiddagen så var vi på stadshuset i Malmö och kollade hur vi skulle sätta upp vår utställning när den är klar. Lite meningslöst, men ändå okej.

Sen på eftermiddagen fick vi en genomgång av hur ett vattenhus fungerar och sen stack jag till tandläkaren och det gick bra och sen var jag hemma vid fyra. Perfekt, annars så skulle jag varit hemma typ nu.

Imorgon så ska jag och tre andra i klassen till Ribban och fotografera till projektet och det ska väl bli kul. Från 9 - 15. Sj ha sällskap dit med en från klassen, hittar inte så bra där ute vid Ribban. Så det blir perfekt :) Sen på Torsdag ska jag fota mellan Dockan - Centralen har jag uppfattat det som av min fotolärare. Så det blir nog bra :)

Nu ska jag kolla på mer av Andra avenyn och senare blir det att äta, typ när mamma kommer hem :) bild nedan: Hamza och Roxana från AA :)

Kommentera här: