Imorgon smäller det! :D :D

Gamal bild från arkivet!


Tjeeeeeeena! :D

 

Just nu är jag sjukt peppad på imorgon, för då fyller nämligen jag 18 år och det ska bli super kul. Det bästa är att jag får uppleva min 18års dag med mina finfina goa vänner. Ni är bäst och ni vet vilka ni är! :D

 

Men just nu sitter jag i skolan helt alone. Men jag har redan varit ute och fotograferat till projektet, sen så har jag ätit lunch. Men jag ska sticka typ vid kvart över två, för sen ska jag möta upp David och då ska vi förberedda inför min 18års fest imorgon. Sjukt ballt kommer det bli :D

 

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och peppar inför imorgon. Jag har längtat till denna dagen i minst 3-4 månader, helt sjukt och nu är den här. Oh vad jag är lycklig :D

 

Sitter även själv i vårt klassrum, så jag kan bredda ut mig och fjanta mig. Hehe skämt o sido. Men det ska iaf bli kul att fylla år imorgon :D

Kommentarer:

1 Emma:

skulle varit kul om du berätta om hur din dag var och vad du fick och om din fest blev lyckad! grattis i efterskott :)

Kommentera här: