31 Mars 2012



Tjena! :)

 

Idag har jag inte gjort så mkt, har typ bara kollat på film o tagit det lugnt. Men för någon timme sen typ så var David hos mig och då hjälpte han mig att söka sommarjobb på kommunen och det gick bra :). Sen så chilla vi lite och sen tog han bussen hem vid tre tiden, så det var bara en kortis han var hos mig. Men det var iaf bra att han hjälpte mig, för sista anmälningsdagen är senast den 9 April.

 

Annars idag så ska jag träffa min pojkvän och det ska bli så otroligt mysigt och vi har inte sätts på hela veckan på grund av att han har varit sjuk. Han kommer till mig senare runt 6-7 tiden. Så det ska bli så mysigt och jag har saknat honom hela veckan. Fast vi träffades en snabbis i Måndags, men det räknas typ inte. Så det ska iaf bli kul att träffas idag, längtar :)

 

Men nu ska jag kolla färdigt på en film jag kollar på (Festivalen heter den). Sen så blir det väl att hjälpa till med maten. För idag ska vi äta innan 7 och det är för att mamma ville se någon dokumentär som ska gå på SVT2 vid 7. Så förmodligen äter jag innan älskling kommer hit. Så vi hörs nog senare eller någon annan dag. Kram på er så länge :)

Kommentera här: