30 Juni 2012

Ända jag ändrade från förra bilden är shortsen. De andra satt för tajt ^^. Tröjan är från Gina Tricot :) 
 
God morgon :)
 
Vaknade vid åtta och kollade på lite tv och efter de så duschade jag och nu sitter jag nyduschad och påklädd med dagens outfit (bilden ovan). Men jag har packat ner typ sådär två par andra shorts och ett par byxor i fall att de inte skulle kännas så bra med shortsen jag har på mig nu, för dem är lite för små för mig. Men det ska nog gå bra ändå. Snart ska jag gå ner och äta lite frukost, är faktiskt hungrig. 
 
Annars idag så ska jag äntligen få träffa min pojkvän och gud vad jag har längtat efter honom jättemycket. Var ju nästan två veckor sen vi sågs sist. Så det ska bli mysigt. Ska bara smsa honom efter att jag har skrivit klart här :)
 
Det gick helt okej att sova själv hemma. Var lite skraj i början, men sen gick det bättre o bättre. Men nu ska jag gå ner och göra mig lite frukost innan jag svälter, hehe. Så vi hörs en annan dag :)

Kommentera här: