Du och jag under täcket, baby Det har gått flera veckor, baby ♥

Hej kära bloggläsare! :)

 

Idag har jag varit i skolan och haft foto och svenska. Fick sluta typ 40 minuter tidigare och de tackar man inte nej till. Men jag var hemma vid fem tiden och sen dess har jag kollat på Skilda världar, ätit middag och kollat på ännu mer Skilda världar. Men nu har jag gjort lite med skolarbete, men inte mkt men alltid något :P

 

Imorgon är de skola igen och då är det Onsdag.. De innebär att halva veckan har gått och snart helg. Nu förtiden så längtar jag till helgerna extremt mkt för de är då det finns tid för mig och min pojkvän att träffas och de är så mysigt. I veckorna finns de knappt tid. Men jag är glad att vi kan klara det. Men när det blir lovveckor o så då finns det mkt tid till att ses eller iaf mer än när det är skola o sånt.

 

Nä nu så ska jag kolla vidare på Skilda världar och läsa lite bloggar. Sen så blir de att ta en kopp varmchoklad innan jag går och lägger mig. Så de blir om ett tag. Så jag skriver mer imorgon. Kram på er! :)

Kommentera här: