29 Februari 2012

Bild ur arkivet, tagen i skolan !


Hej alla fina bloggläsare :)

 

Idag har jag haft en otroligt kort praktikdag och den varade från vid elva till typ halv ett. Därefter fick jag och Olivia skjuts hem av fotografen, för han skulle ut på något som vi inte kunde hänga med på. Så jag var hemma vid ett tiden typ. Så de var en lite onödig dag kan man tycka, men jag fick iaf gjort något.

 

Annars idag har jag inte gjort så mycket, har kollat på ett avsnitt av Glee och sovit. Har kollat på nästan hela första säsongen av Glee, håller på att ledda ner säsong 2.

 

Imorgon vet jag inte riktigt när jag börjar på praktiken, han sa att de kan bli en form av studiedag att jag får jobba hemma som jag tolkade. Men han skulle höra av sig till mig om hur de blir. Så jag hoppas att han hör av sig snart :)

 

Men nu så ska jag kolla på Glee och chilla lite tills jag får besked om hur de blir imorgon. Så vi hörs senare eller imorgon. Kram på er! :)

Kommentera här: