OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER 2012

 
I Oktober månad så träffade jag en gammal vän som jag inte hade sätt på jättelänge. Så vi tog en fika på Espresso House och det var kul att frå träffa henne. Beställde även min studentmössa och jag är så nöjd med den. Hade ett helt underbart år med min pojkvän och jag älskar honom lika mkt som jag gjorde första gången. Firade min systers födelsedag med att uppvakta henne hos henne i Malmö. Middag hade vi på kvällen hos oss. Gick på halloween fest med min pojkvän hos en vän till oss. I slutet av månaden hade jag spelkväll hos mig med mina vänner från Kunskap. Vi åt även tacos :)
 
 
I Början av November så sov min vän Sabina hos mig. Vi myste till med chips o dippa. Sen dagen efter så hade jag o min pojkvän försenat firande av vår 1årsdag. Vi myste till det med middag hos mig och efter middagen så kollade vi på Mysteriet på Greveholm. Fick även vackra rosor, en nalle och en bok med olika citat av min pojkvän. Så gulligt av honom :) Sen så började jag praktisera på Colibri television. Fick vara med på två mingel som fotograf och det var kul att få prova på något nytt. Så det var kul att få börja praktisera där :)
 
 
Nu i december så har jag kollat på Julkalendern, varit på julmingel hos min momor med mina föräldrar. Bakat en massa gott inför julen. Fått nya skor som ät otroligt skönt. Snön har kommit o gått. Har varit med på en inspeling på praktiken :) Det var kul att få se hur det är att vara med på en inspeling. Precis första dagen på denna månaden så var jag på Bio med min pojkvän och då såg vi Breaking dawn och den var så bra att jag till och med fällde en tår eller två, hehe. Men bra var den iaf. 
 
Mitt år har varit rätt så bra trotts allt. Nästa år så ska jag forsätta att praktisera på Colibri Television tills den 15 Februari och sen där efter så börjar 3 intensiva månader i skolan enda fram tills studenten. Så då kommer man att plugga som ett djur, som om det inte fanns någon morgon dag. Usch vill inte ens tänka på det. Men det ska iaf bli kul att få komma tillbaka till praktiken efter nyår. Det ser jag starkt framemot :) Sen så hoppas jag att resten av de ny året blir så bra som möjligt :)

Kommentera här: