Mitt jag 2012!

 
Idag är det årets sista dag och vad passar inte bättre genom att visa lite bilder på mig genom detta året. Kan berätta lite om varje bild, ska se om jag kommer ihåg något, hehe :P
 
Januari: Denna bilden är tagen bara 4 dagar innan jag hamnade på akuten. Men det visste jag inte då när jag tog bilden. Januari var iaf inte den bästa månaden i år, helt klart!
 
Februari: Denna bilden tog jag i skolan minns jag. Februari var inte någon speciell månad. Hände inte så mkt med mig då. Bara att jag visste att jag hade 4 månader med min pojkvän. Tycker det är så lite nu när jag blickar tillbaka. När det blir februari nästa år så har vi 16 månader. Tiden går fort!
 
Mars: Denna bilden tog jag när jag satt och väntade på bussen hem från Övre. Minns att jag hade varit hos min pojkvän. Hände inte så mkt med mig denna månaden heller. Bara att jag var inne i en filmperiod. Ville typ se på film hela tiden. Crazy I know xD
 
April: Denna månaden kändes mkt bra för mig. Min pannlugg höll på att försvinna och jag fick fira Valborg med älskling och min tandställning skulle snart veck. Hatade att le med mina tänder, som ni kan se på bilderna från Januari till nu. 
 
Maj: Denna månaden var jag mycket nöjd över mig själv. Jag kunde le i mängder och det var för att jag blev av med min tandställning och jag log hur mkt som hellst. Typ som ett as haha. 
 
Juni: Firade middsommar i vår sommarstuga. Mådde allmänt toppen för att sommaren kom :D
 
Juli: Jag fortsatte att le i mängder!
 
Augusti: Var fortfarande glad och denna bilden tog jag innan jag skulle gå på RIX FM festivalen i Malmö tsm med min bästa vän Alexandra :)
 
September: Klippte håret och kände mig som en ny människa! :)
 
Oktober: Var sjukt glad denna månaden för jag och älskling hade ett år tsm + jag hade en spel och tacos kväll hemma hos mig med ett gäng gamla vänner, sjukt roligt :)
 
November: Denna månaden så började jag praktisera och jag storm trivdes. Så bilden är tagen på min praktik.
 
December: Är Nöjd med vart jag står idag. Känner att jag har växt en massa detta året. Kolla bara på bilden här nedan! :)
 
 
Ni ser vilken skillnad det är. Speciellt efter att ha pannlugg nästan i ett år. Men jag är iaf nöjd med hur jag ser ut nu och jag är glad att jag har när och kära som tycker om mig för den jag är. Så jag är sjukt glad :)

Kommentera här: