1 år sedan! ♥

 
Bilder från ett år sen på min outfit.. Shit vad jag har förändrats på ett år! ^^
 
Idag är det ett år sen jag var på Malmöfestivalen med min vän David och vi var och lyssnade på kören min mamma är med i och det är kören Gospel Glow. Dem var faktiskt bra och sen gick jag o David lite på festivalen. Vi skulle se på Veronica Maggio senare på kvällen, så vi hade ett par timmar att slå ihjäl på festivalen. Så vi gick runt lite, sen åt vi lite o sen träffade vi typ på en dåvarande genensam vän och hennes dåvarande kille + en kompis till henne och de är där jag kommer in på varför jag gör detta inlägga och anledningen är: 
 
De var typ hundra år sen jag träffade Bea som vår vän heter just då som vi träffade på festivalen. Så vi pratades vid lite o de var kul. Sen så visste jag att hon hade med sig sin dåvarande kille. Men jag var mest nervös, så jag glömde typ bort att hon hade en annan kompis med sig. Jag var bara så nervös över att vi skulle missa Maggio, så jag tjatade typ den mesta delen av tiden till David att vi inte skulle missa henne. Till sist tror jag att han blev lite smått arg på mig. Haha. Men vi hade iaf kul :). Sen så när de var runt slängan 45-30 minuter kvar innan Maggio skulle spela, så var Beas kompis tvungen att åka iväg, typ hem eller något sådant och det är typ då jag kommer på att hon hade en kompis med sig, fast jag visste ändå hela tiden att han var där, men det var inte förren han skulle gå som jag fattade de. Men iaf när han skulle säga hejdå till alla, så kunde han typ allas namn utom mitt. Så han sa typ "Hejdå.. eeh?" och Bea fyllde i "Lina" och han bara typ "Aha" och sen var han typ tvungen att gå till sin buss och sen var han bara borta.
 
Efter att han hade gått så tänkte jag inte så mycket mer på honom, ingeting faktiskt. Men jag visste inte då att han kunde bli min framtida pojkvän. Det fanns liksom inte på min karta. Men jag är glad idag att han är min pojkvän och jag älskar honom jättemycket ♥
 
Tänkt att de var ett år sen vi sågs för första gången, inget jag minns av så mycket tyvärr. Hade gärna velat de, för att ha det som ett minne liksom. Men nu är jag bara glad över att han är min, bara min ♥

Kommentera här: