Mysig helg! :)

Tjena alla fina bloggläsare! :)

 

Min helg har varit underbart bra och då menar jag verkligen underbart bra :). I Fredags så gick jag på bio med älskling och hans två vänner Micaela och Jesper. Vi såg på American Pie och den var otroligt bra och framförallt rolig. Det var även kul att de gamla skådisarna var med, det gjorde hela filmen ännu bättre. Så det var mysigt att gå på bio. Efteråt så åkte vi till Vellinge, men där var det helt dött.. De flesta var tydligen i Anderslöv. Typ runt tio tiden så fick vi skjuts hem av has vän Micaela, mycket snällt av henne :). Sen så avslutades kvällen med en massa mys <3

 

Sen så igår var jag hemma hos älskling hela dagen i och med vi hade ett halv år igår. Men vi gjorde inte så mycket precis. Blev mest slö slapp, kolla på tv och sen kollade vi på Grown ups med hans bror och filmen var faktiskt bra. Filmen tog slut typ en timme innan jag skulle ta bussen hem. Så det blev lite umgänge med hans familj innan älskling följde mig till bussen. Var hemma vid tio och pappa mötte mig vid bussen och ramade mig hem på hans cykel, så snällt av honom :)

 

Idag har jag bara slappat och kollat på film. Men nu ska jag rensa lite bland mina kläder och kolla om det är något som behövs slängas. Jag vet att bland min underkläder behövs det. Men jag skriver mer någon annan dag. Kram på er! :)

Kommentarer:

1 MALIN:

svar: du får jailbreaka din iphone och ändra tema :) vet inte exakt hur man gör, det är inte min mobil på bilden utan min klasskamrats

2 nina:

sv; det är från tumblr.com. Du måste ha ett konto och så vidare, och sen hittar man bara massa skit där haha

Kommentera här: